VI SÖKER SÄLJKOORDINATOR!

På Lejonet & Björnen står det aldrig stilla och med företagets framgång kommer också behovet av flera duktiga medarbetare. Vi arbetar efter värdeorden; passion, professionalism & kamratskap.  Det är ord som genomsyrar hela verksamheten, och oss som jobbar i den.

Lejonet & Björnen är i en tillväxtfas och vi söker nu en ny kollega som vill vara med på vår resa i rollen som säljkoordinator!

Är du en utåtriktad person med stor vilja, drivkraft & servicetänk? Är du strukturerad & noggrann i ditt arbete? Drivs du av att se nöjda kunder och uppnå resultat? – Då kan den här tjänsten vara rätt för dig!

Arbetsuppgifter:

Tjänsten som säljkoordinator på Lejonet & Björnen erbjuder ett varierat arbete med högt tempo och mycket kontakt med externa intressenter så som våra fantastiska kunder, såväl som internet med våra medarbetare. Du blir en nyckelperson i vår verksamhet och kommer agera ”spindeln i nätet” där du för samman olika avdelningar inom företaget. Några av de dagliga återkommande uppgifterna är följande:

·        Telefonförsäljning mot både nya och befintliga kunder främst mot DVH

·        Orderläggning och uppföljning i Stockfiller

·        Ordermottagning och transportplanering

·        Fakturering

·        Registervård och administration i vårt affärssystem; Monitor och CRM system; Super Office

·        Koordinera och lösa uppkomna frågor för flera avdelningar inom företaget (främst sälj, marknad & lager)

·        Ta emot, värdera och fördela inkommande samtal & mail vidare till rätt medarbetare

·        Jobba nära marknadsgruppen

För att lyckas i den här tjänsten krävs det att du:

·        Har hög servicegrad och sätter kunden i centrum

·        Har lätt att kommunicera i tal & skrift på svenska

·        Är engagerad och vill bidra till verksamheten och göra det lilla extra

·        Ser utmaningar som personlig utveckling och själv hittar en lösning

·        Kan jobba både självständigt och i grupp för att nå våra gemensamma mål

·        God datavana och hantera Officepaketet

·        Har b-körkort

Utbildning & arbetslivserfarenhet inom försäljning är meriterande.

Vi erbjuder dig en arbetsplats med högt i tak, engagerade medarbetare & ägare, möjligheten att utvecklas och vara en viktig del i vår resa. Tjänsten är heltid och kommer efter en provanställning på 6 månader övergå i tillsvidareanställning.

Ansökan:
Välkommen med din ansökan via Teamtailor! Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Jobbstart hos oss i April.

Föregående
Föregående

VI ANSTÄLLER FÖRSÄLJNINGSCHEF FÖR DAGLIGVARUHANDELN

Nästa
Nästa

VI SÖKER LAGERANSVARIG